T (044) 235 94 95
Пошук
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
13.07.2020
Інтерв’ю Александріни Лукач (Intemporary Design Studio) бренду DAVIS CASA. Частина 2

«Інтер’єр, зроблений декоратором, найбільше наближений до особистості. Коли люди потрапляють у такий інтер’єр, вони одразу це відчувають».

О. Л. — Олександрина Лукач — Шеф–дизайнер Intemporary Design Studio.

Ф. Є. — Фаїна Єренбург — Арт-директор бренда DAVIS CASA.

Ф. Є. Розкажи про структуру своєї майстерні.

О. Л. Вона близька до структури майстерні Юри Зіменко. Через те, що я дуже орієнтована на клієнта, моя присутність на кожному об’єкті є вкрай важливою. Я завжди ретельно відбираю замовників, тому що в процесі роботи виникають глибокі і довгострокові особисті відносини. Хто мої помічники і партнери? Вже 12-13 років зі мною працює Настя Коржавіна, вона талановитий архітектор, розробляє всю проектну документацію. Були великі об’єкти, коли ми набирали в команду до п’яти чоловік. Зараз нас знову двоє. На аутсорсингу зі мною працює перевірена команда, на кожну позицію є два варіанти і один запасний – це конструктори, інженери, теплотехніки, вузькі фахівці. Всі вони знають один одного, так що все відбувається автоматично – розсилаємо листи і включаємось, працюємо в одній системі, типу віддаленого офісу.

Ф. Є. Скільки об’єктів ти в змозі вести одночасно?

О. Л. В нас було до п’яти об’єктів одночасно, все залежить від розмірів і складності. В середньому виходить два-три об’єкти при хорошій завантаженості, адже ми ведемо все стадії. Але коли справа доходить до декорування, я підключаюся на повну, місяць або півтора життя я віддаю кожному конкретному об’єкту.

Ф. Є. Хочу поговорити про декор в мінімалізмі. Цей стиль передбачає мінімум деталей, вони повинні бути чіткими, виваженими. Як декораторові, тобі цікаво працювати в чистому мінімалізмі? В тебе є такий досвід?

О. Л. Я підписана на багатьох дизайнерів-мінімалістів в Instagram. Наприклад, Axel Vervoordt, Pierre Yovanovitch, Joanna Laven. Кожен з них – неймовірний декоратор. В їхніх роботах все настільки виважено! Одна картина, один предмет, один килимок, одна або дві картини, розміщені в правильних місцях, – і більше цього нічого не потрібно! Необхідний і достатній набір предметів, візьми на одиницю більше – і все розвалиться. Як прихильниці етичного споживання, мені це здається вищим пілотажем у роботі декоратора. І, напевно, було би цікаво спробувати себе в цьому напрямку. Проте сьогодні, моя стихія – contemporary classic, декорування інтер’єрів поза часом і тенденціями.

Ф. Є. Цікаво дізнатися, які твої особисті риси характеру допомагають бізнесу, а які заважають?

О. Л. Допомагає оптимізм, терпіння, гнучкість, комунікабельність. Я готова видати велику кількість рішень, легко вношу зміни у проект. Мене захоплює сам процес. Але м’якість і готовність шукати компроміси – це не завжди добре для бізнесу. Напевно, треба навчитися бути більш жорсткою, і в фінансовому плані теж. Один із замовників мені сказав: «А навіщо взагалі платити гроші, якщо тебе так пре від твоєї роботи?» (Сміється) І це правда! Я, як спанієль з м’ячиком: давайте, кидайте далі! (Сміється)

Ф. Є. З ким із замовників тобі комфортніше працювати, з чоловіками або з жінками?

О. Л. Немає різниці. Якщо людина розумна, самокритична, завжди можна знайти спільну мову. Багато неприємних рис характеру я переживу, але з дурістю змиритися не можу. Тут я починаю сильно нервувати і даю збій. Не можу спілкуватися з жадібними. Поважаю, коли люди хочуть заощадити, але невиправдана дріб’язковість дратує.

Ф. Є. Чи бачиш ти різницю в об’єктах, декорованих чоловіками або жінками?

О. Л. Бачу, але чим вище рівень професіоналізму, тим менше це помітно. Декоратор-чоловік може створити дуже чуттєвий інтер’єр. І навпаки. Важливими є тільки талант і професіоналізм.

Ф. Є. Розкажи про своє захоплення колекційним дизайном та про твій гучний проект, який називається Decoding.

О. Л. З кожним роком колекційний дизайн стає все більш вагомим у створенні унікальних інтер’єрів. Він дозволяє створювати саме ті простори, які притягують погляди, якими ми захоплюємося на сторінках відомих журналів. Я мрію, щоб в мене була можливість якомога частіше робити інтер’єри з колекційними предметами, вони створюють особливу атмосферу. Що стосується Decoding project, чотири роки тому в моїй студії був реалізований об’єкт в класичній стилістиці, за всіма законами жанру, він був наповнений деталями, продуманий до останньої дрібниці. І ось, через три роки той же замовник захотів за короткий час освіжити інтер’єр, надати йому нового змісту, іншого звучання, радикально нічого не змінюючи. Справитися з завданням могли тільки колекційні предмети – в них закладено інший естетичний код. Так один інтер’єр об’єднав 42 українських дизайнера і 196 предметів, серед яких близько десяти – колекційні. Це великий прорив і дивовижний досвід! Перекодування класичного інтер’єру схоже на нове вдале аранжування відомого твору. Завдяки цьому проекту я познайомилася з талановитими людьми та їх дивовижними предметами, кожен – немов перо Жар-Птиці.

Ф. Є. Здорово! А чи є шанс використовувати в твоїх майбутніх об’єктах предмети не тільки українських, а й західних дизайнерів?

О. Л. Хотілося би, я однозначно буду цим займатися. Відрадно, що в Україні це питання зрушилося з мертвої точки, в тому числі, завдяки моїм проектом. На це звернули увагу всі мої колеги. Колекційний дизайн не дешевий, і дешевшати він не буде, але попит на нього поступово буде тільки зростати. Це однозначний тренд, а не просто моє захоплення.

Ф. Є. Ти частково теж колекціонер, чи є в тебе улюблені автори в сфері колекційного дизайну?

О. Л. В мене є багато улюблених іноземних авторів. Але й в Україні вже є дизайнери, які в майбутньому, я впевнена, почнуть позиціонуватися саме в колекційному сегменті. По можливості я здобуваю їх роботи, наприклад, речі Наташи Єгорової. Ми близькі по духу, вона була стилістом на деяких моїх об’єктах, в її майстерні я бачу предмети колекційного спрямування. Також мені дуже подобається кераміка Олі Фрадіни. Якби я робила будинок або квартиру для себе, то звернула би увагу на багатьох, хто брав участь в моєму проекті Decoding project. Але також я би хотіла мати інсталяції від Оксани Левчені та графіку Маші Реви.

Ф. Є. Ти давно займаєшся цим бізнесом, можеш назвати партнерів, роботою яких ти задоволена? Адже вони є складовими твоєї успішної роботи.

О. Л. Може, мені щастить, але в мене багато хороших партнерів. Є дуже хороші муляри, тому що в моїх об’єктах завжди присутні камінь, панно, мозаїки. Є хороші майстри по дереву, якими я завжди задоволена. Хочу назвати твою фірму DAVIS CASA, а також меблеві салони Baxter Shop та Villa Ralph Lauren Home. Так само всім серцем я люблю INTERIOR, їх головна спеціалізація – плитка і сантехніка. Ми співпрацюємо багато років, у них величезний асортимент, професійні менеджери і прекрасні умови співпраці.

Ф. Є. Які якості ти цінуєш в партнерах?

О. Л. Правдивість. Бажання співпрацювати та йти на компроміс, вміння домовлятися. Коли люди працюють разом, важливе колективне мислення. Я завжди готова підлаштовуватися під партнера, але мені потрібна адекватна реакція. Також треба вміти тримати язик за зубами.

Ф. Є. Так, це важливо в нашій професії. Скажи, чи є які-небудь соціальні проекти, не пов’язані з твоєї професійною діяльністю, в яких ти береш участь або хотіла би?

О. Л. Так, я допомагаю ряду людей і організацій, але вважала би за краще це не афішувати.

Ф. Є. Алекс, дякую за інтерв’ю і бажаю тобі успіхів. Мені дуже подобаються твої роботи і той напрямок, в якому ти хочеш розвиватися.

О. Л. Спасибі тобі, я отримала задоволення від нашої бесіди.

    Зв'язок з нами





    працюємо над об'єктами

    по всій Україні

    салон davis casa

    м. Київ, вул. Володимирська, 38, тел.: (044) 235 94 95, 494 27 22, 235 55 02, (050) 481 05 89, (050) 452 44 25

    daviscasa.kiev@gmail.com
    салон davis casa

    м. Дніпро, пр. О. Поля, 72, тел.: (0562) 36 10 04, (050) 362 69 40, (050) 481 83 93

    s-studio@daviscasa.ua